Murat Boz ile Hadise Sevgilimi

Zaman: 2/01/2012


Genç popstar Murat Boz'u şaşırtan soru Şansal Büyüka'dan geldi! Büyüka, herkesin merak ettiği ama yanıt alamadığı soruyu Boz'a sordu!..

Murat Boz önceki akşam Şansal Büyüka'nın konuğu oldu. Hadise'yle yakıştırılan ve aralarında aşk olduğu dedikoduları çıkarılan ünlü popçuya Büyüka herkesin merak ettiği soruyu sordu: "Hadise ile aranızda bir hadise var mı?”

Menajeri de olan Eliz Sakıçoğlu'yla Almanya'da gizlice evlendiği iddia edilen Murat Boz, Şansal Büyüka'nın sorusu karşısında kısa süre bir şaşkınlık yaşadı. Almanya vatandaşı olan Sakuçoğlu'yla bedelli askerlikten yararlanmak için anlaşmalı evlendiği ve bugünlerde evliliği bitirmek istediği konuşulan Boz, Büyüka'nın sorusuna, "Hadise ile aramızda bir hadise yok. Mustafa Sandal ile Hülya Avşar ile aramızda var" diye cevap verdi.

Hadise Murat Boz Röportaj


15 yorum:

"Anonim" veya "Adı/Url" seçeneklerinden birini seçerek yorum yapabilirsiniz .
  1. gercekten mi evlendiler cok üzüldük hadiseyle cok yakisiyorlar bikere ikisi cok seviyoruz ve ikisi cok tatlilar ayyy canlarim ben daha 13 yasindayim sizin hayraninizim lütfen evlenin sizi öpüyorum eliz hic güzel degil zaten hic yakismiyor murat boza ben dürdane tanan ve hilal bayer almayadan frankfurtda kelsterbachda oturuyoruz

    YanıtlaSil
  2. nolur evlenmedim deseniz :(

    YanıtlaSil
  3. ya cok uzuldum

    YanıtlaSil
  4. Elizle sonunaa kadar devam muratt o ses türkiyeye canlilik katan birisin hadiseden uzak dur heran bir hadisenin içinde kalabilirsin elize selamlar :)

    YanıtlaSil
  5. mura boz cok yakisiklisin bende isalah bir gün o ses türkiyeye gelirim hadiseyle sen cok birbirrine yakisiyorsunus isalah evlenirsinis

    YanıtlaSil
  6. Bence hiç yakışmıyorsunuz murat boza laik değil murat boz çok yakışıklı hadise kötü elizlede yakışmıyor bence hiç evlenmesin....

    YanıtlaSil
  7. Bence hiç yakışmıyorsunuz murat boza laik değil murat boz çok yakışıklı hadise kötü elizlede yakışmıyor bence hiç evlenmesin....

    YanıtlaSil
  8. Ben hadise ile murat bozun arasinda biseyler oldugunu dusunuyorum.

    YanıtlaSil
  9. hadise keşke muratı öpseee

    YanıtlaSil
  10. bence hadiseyle murat evlenmeli

    YanıtlaSil
  11. bence murat boz la hadise birbirine çok yakışı yo ama murat boz hadiseyle aralarında bisey olmadıgını sölüo ama yarısmada hadise murata seni sewiyorum aşkım flan dio kesin aralarında bişi var

    YanıtlaSil
  12. bu fırsat kaçmaz hemen evlen evlende mutlu gününde seni gelinlikler içinde görim

    YanıtlaSil
  13. noluyo laaaa.. kismet kim kimeee

    YanıtlaSil
  14. ben hep siz sevgili olmanızı çok istiyordum lütfen olun

    YanıtlaSil
  15. bence ne eliz ne hadise hem elizden de boşanmış sen beni al muraaaaaatttttttttt beniiiiiiiiiiiii ah senin kadar yakışıklı birini daha tanımıyorummm seni seviyorum murat <3

    YanıtlaSil